Ústní voda Listerine Fresh Burst 500ml Osvěžující ústní voda pro dlouhotrvající svěžest

jemná ústní voda, pro svěží dech a pro omezení vzniku zubního plaku, 500 ml

129 Kč 25,80 Kč / 100 ml
Dostupnost: Skladem (5 ks)
Možnosti doručení
Kód: 5010123703547
Ústní voda Listerine Fresh Burst 500ml Osvěžující ústní voda pro dlouhotrvající svěžest

Detailní popis produktu

Ústní voda Listerine® Fresh Burst poskytuje při používání dvakrát denně až 24 hodinovou ochranu před zubním povlakem, pocit svěžího dechu a odstraňuje bakterie, které kartáček nevyčistil:
- Omezuje zubní povlak, hlavní příčinu podráždění dásní, a chrání před jeho vznikem.
- Osvěžuje dech.

Listerine® má antibakteriální účinek - klinicky prokázaný. Zároveň ústní flóra zůstává v rovnováze.

Příprava a použití

Otevření: Stiskněte uzávěr a otočte jim.
Uzavření: Otáčejte uzávěrem do uzamknutí.
Návod na použití: Ústní voda je obzvláště účinná při používání ráno a večer po vyčištění zubů. Odměřte 20 ml (4 x 5 ml čajová lžička) do skleničky, proplachujte prostor kolem zubů a dásní po 30 vteřin a poté vyplivněte.

Adresa výrobce

JNTL Consumer Health (Czech Republic) s.r.o.
Walterovo náměstí 329/1
158 00 Praha 5
consumer-cz@kenvue.com

 

Složení
Aqua, Alcohol, Sorbitol, Poloxamer 407, Benzoic Acid, Sodium Saccharin, Eucalyptol, Methyl Salixylate, Aroma, Thymol, Menthol, Sodium Benzoate, CI 47005, CI 42053.
Kategorie: Ústní vody
EAN: 5010123703547
5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:

Výpis hodnocení

5
H Avatar autora | 16.10.2025
Skvělá ústní voda – dlouho udrží svěží dech a zároveň pomáhá omezit zubní plak. Jemná a příjemná chuť Fresh Burst je ideální pro každodenní použití.

Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Povinná pole

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Logo100x50

Určeno odborným pracovníkům

ve zdravotnictví

Tyto stránky a na nich dále obsažené informace jsou určeny odborným pracovníkům ve zdravotnictví a nejsou určeny široké – laické - veřejnosti.

Pokračováním v používání těchto stránek potvrzujete, že jste odborníkem ve smyslu §2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, a že jste si vědom(a) rizik, která jsou spojena s tím, že se seznámíte s informacemi takto určenými pro případ, že odborníkem nejste.